Job Solution Sweden Holding AB (publ) nomineras till ”Årets raket” inom rekryteringsbranschen

Job Solution Sweden Holding AB (publ) har i dagarna mottagit informationen om att bolaget nu är finalister i Recruitment Awards. Branschgalan arrangeras av Branschen.se och tidningen Personal & Ledarskap. Job Solution Sweden Holding AB (publ) är finalist i kategorin ”Årets Raket”. En kategori för bolag som har haft en stark utveckling under året. Nomineringen från juryn är följande:

Årets Raket inom Rekryteringsbranschen
"Med en rekryteringsmodell för både kundens och kandidatens unika behov har Job Solution på ett imponerande vis etablerat sig som en framstående aktör inom rekryteringsbranschen. Deras förmåga att anpassa sig till marknadens förändringar och se möjligheter till nya affärer har resulterat i en snabb tillväxttakt som resulterar till att bli utnämnda som Årets Raket inom rekryteringsbranschen"

Kommentar från Viktor Rönn, VD Job Solution Sweden Holding AB (publ)
– Det är otroligt kul och ärofyllt att vi för tredje året i rad är finalister i den här kategorin. Tidigare år har vi fallit precis på målsnöret men den här gången håller vi tummarna för att vi tar oss hela vägen fram och vinner i den här kategorin. Att vi återigen är med i finalen är en viktig kvalitetsstämpel för oss. Det är ett kvitto på att det vi gör också noteras av branschkollegor, vilket såklart är viktigt i det stadiet vi befinner oss i som koncern.

Alla våra bolag fortsätter att skapa ett stort värde för våra kunder och som koncern gör vi bra saker om dagarna och bidrar med en kvalitativ kompetensförsörjning runt om i Sverige.